POSLUŠAJTE
Ako imate kvar koji je izazvao sneg, evo kako tačno da ga prijavite: Beograđani muku muče s ova 2 problema
Kako su za Blic istakli iz JP "Gradsko stambeno", na teritoriji Beograda svakoga dana obavlja se više od 400 intervencija na raznim problemima
Tokom proteklih dana snežno nevreme napravilo je pravi haos u Beogradu. Pored saobraćaja koji je bio u kolapsu, građani su prijavljivali i niz komunalnih problema koji su ih zadesili. Iako je broj poziva bio u blagom porastu, nadležne službe dale su sve od sebe kako bi efikasno i blagovremeno regulisale sve probleme.
Kako su za Blic istakli iz JP "Gradsko stambeno", na teritoriji Beograda svakoga dana obavlja se više od 400 intervencija na raznim problemima, a konstantno se beleži veliki broj intervencija na liftovima. Ipak, ovih dana može se reći da se najveći broj pritužbi odnosio na vodovod i kanalizaciju.
- Ovih dana može se reći da je stanje uobičajeno uz malo povećan broj prijava koje se odnose na vodovod i kanalizaciju (oko 100 dnevno), naročito na curenje kišne kanalizacije - napominju iz JP "Gradsko stambeno".
U ovo doba godine građani najčešće prijavljuju pucanje vodovodnih cevi
Iz Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju za "Blic" kažu da sugrađani u ovom periodu godine Servisnom centru Grada Beograda najčešće prijavljuju problem pucanja vodovodnih cevi, do koga dolazi zbog temperaturnih oscilacija.
- Učestale su i prijave zagušenja kanalizacione mreže kao i problemi sa instalacijama u zgradama - dodaju iz Sekretarijata.
Zbog snega oštećeni oluci i krovovi
Zbog snega koji je padao prethodnih dana javljali su se i sugrađani čiji su oluci i krovovi na stambenim objektima oštećeni. Međutim, život Beograđana otežava, kako kažu, i curenje grejnih tela.
- U toku je grejna sezona tako da se građani obraćaju Servisnom centru Grada Beograda i zbog kvarova i curenja pojedinih grejnih tela u svojim stanovima - napominju.
Servisni centar Grada Beograda dostupan 24 sata
Dodatne prijave zbog jakih snežnih padavina, pored kvarova, najviše su se odnosile na oboreno drveće i grane, kao i za kablove koji su usled aktuelnih vremenskih prilika pali sa stubova.
Iz Sekretarijata su poručili da u slučaju bilo kakvih problema, Beograđani mogu da pozovu Servisni centar Grada Beograda na broj 11011, koji je dostupan 24 sata, ili pošalju prijave putem elektronske pošte (servisnicentar@beograd.gov.rs).
Građani najviše prijavljuju i pojavu vode na ulici
Iz JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" za Blic napominju da poslednjih dana, u okviru Servisnog centra grada Beograda, građani najviše prijavljuju pojavu vode na ulici, a najčešće su to kvarovi na vodovodnoj mreži.
- U ovom periodu godine u proseku imamo oko 25 kvarova na uličnoj mreži dnevno. Ekipe Sektora distribucije vode JKP BVK izlaze na prijavljene lokacije u najkraćem vremenu i kvarove otklanjaju na osnovu prioriteta, u zavisnosti od toga da li je ugrožena bezbednost građana i imovine, da li se kvar nalazi na trasi javnog gradskog prevoza i da li kvar značajno utiče na snabdevanje vodom većeg broja potrošača - kažu on.
U toku prve smene svakodnevno je angažovano, ističu, 16 operativnih ekipa, a u toku druge smene isto toliko, dok tokom noćnih sati dežuraju ekipe koje po potrebi obavljaju zatvaranje vode.
- Zahvaljujemo građanima na prijavljivanju kvarova i želji da nam u najkraćem vremenu prenesu korisne informacije za naš rad. Takođe, molimo sugrađane da prilikom prijavljivanja kvarova, pored tačne adrese lokacija ostave i svoj broj ili broj telefona kontakt osobe od koje nadležna služba JKP BVK može da dobije i neke dodatne informacije prilikom rada na terenu - zaključuju naši sagovornici.
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!